10 February 2009

7/3/09 AMENRA Live @ Texas Necropolis (Ex Underworld)

3 comments:

Lou said... Feb 10, 2009, 9:42:00 PM

Με Universe217 ακόμα καλύτερα :-D

Αν δεν τους έχεις δει live, τώρα είναι μια καλή ευκαιρία. Η μπάντα αξίζει την προσοχή σου, ακόμα και αν είσαι από εκείνους που αδιαφορούν για τις δεκάδες μπάντες του είδους που ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα (...και καλά κάνεις btw).

Οι U217 θα σε κερδίσουν και η ερμηνεύτρια τους Τάνια Λεοντίου θα σε μαγέψει με τη φωνάρα, την ψυχή, το πάθος, το χρώμα.... και οκ, το κόβω μη νομίζεις ότι τους έχω δευτεροξάδερφους.

Ναι, σε σένα λέω!

mamanis said... Feb 11, 2009, 7:22:00 PM

Δεν τους έχω δει live αλλά τους ξέρω. Είναι αρκετά περίεργοι. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω δώσει και πολύ βάση. Δεν έχω κάποια ολοκληρωμένη δουλειά τους. Ότι έχω ακούσει από το myspace.
Έχω ακούσει ότι κάνουν καλά live (αν δεν κάνω λάθος το έχω ακούσει από εσένα. Χαχαχαχαχα).
Πάντως πολύ καλοί είναι και οι Brotherhood of Sleep. Τους είδα live με τους My Sleeping Karma και μου άρεσαν αρκετά για πρώτη φορά.

Lou said... Mar 5, 2009, 8:49:00 PM

http://www.youtube.com/watch?v=vpBSNMBBNIQ&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=B9eRbCMGUqI&feature=related

se dyo 24wra....

Post a Comment