14 March 2010

FALL-Our Future Your Clutter

Ντριιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιινν

Όχι ρε πούστη μου,η matsi.

-Βγάλανε νέο οι Fall.Οι Fall ρε μαλάκα,βγάλανε νέο οι Fall!Δε κυκλοφόρησε ακόμα,αλλά πήρε φωτιά το internet.Τι;Σε πήρε τηλέφωνο?Eλπίζω να του είπες πως δεν ψήνεσαι να τον δεις.Δεν σε πίεσε ε?Μάλλον θα την κάνει όπου να'ναι, συνηθισμένα πράγματα,ξέρω και εγώ μάλλον φοβάται.Ξέρω'γω μωρέ η δημοσιότητα τον έχει βαρέσει στο κεφάλι.Αυτός όλο σου τάζει και μετά γεια σας.Τον έχει πάρει το μάτι μου και με κάτι ξανθούλες να τσιλιμπουρδίζει.'Ελα που δεν τα ξέρεις,ρε φίλε,πάντα μπροστά μας ήτανε,ο άθλιος.Τι,τι ακούγεται από μέσα ρε μαλάκα?Εσύ κοπέλα μου μόνο τα νέα σου ακούς όταν μιλάμε.Ρε λέμε βγάλανε νέο δίσκο οι Fall!Πως να είναι ρε μαλάκα?Με ρωτάς?Γαμάτος!Αφού οι Fall είναι μπαντάρα,τελευταία ξαναγεννηθήκανε,μαλάκα έχω αρρωστήσει.Ποιος τα γαμάει τα γκομενικά ρε!Άντε πάμε να δω τι θα καταλάβεις,είναι χάλια η περιοχή αλλά δεν μπορώ να σου πω όχι.Αφού με ξέρεις όλο γκρίνια είμαι αλλά στο τέλος υποκίπτω.Εντάξει σε παίρνω εγώ πίσω,με το νέο πρόγραμμα που έβαλα στο κινητό είναι όλα τσάμπα με πάγιο μόνο 150 ευρό!!!

-΄ Έλα μωρή....Όχι δεν το χαμηλώνω!Καλά ρε μαλάκα θες το βρισίδι σου εσύ τώρα να ισιώσεις!Ρε το  our future your clutter ακούω.Τι,τι είναι αυτό ρε μαλάκα????????????????????Ο νέος δίσκος των Fall.Ρε φίλε τα είπαμε είναι άρρωστος,εντελώς στη φάση καννιβαλισμού...Αχαχαχαχαχχαχαχαχχαχαα,ναι μωρέ του ταιριάζει,του είπα να τον κατεβάσει,το ήξερε πως είχε βγει.Σπίτι του είναι...Ναι...θα πάω μια βόλτα από εκεί όσο πιο σύντομα γίνεται.Πω ρε φίλε βάλε ξανά αυτό το μαύρο το γαμάτο φόρεμα.Ε,ναι πιστεύω θα τον αρρωστήσεις.Να σου πω ρε θα πας γραφείο αύριο?Και εγώ φίλε και δεν παλεύεται με τίποτα η φάση πλέον.
-Τι ρε μαλάκα?Κοπέλα μου θα με στείλεις για ψυχοθεραπεία,δεν επικοινωνούμε,ο Smith φωνάζει ρε,ποιος Λαζ?????
Πες το τόση ώρα ότι είσαι μόνη σου,έρχομαι από εκεί,ελληνικό,διπλό,γλυκό.
-Να φέρω και τον δίσκο μαζί?Θα τον ακούσεις?

-Καλά,γουρούνι.............................Τι να σου πω τώρα......

Κλινκ!Του τοοοοουτ..................

you don't deserve rock 'n' roll.......

9,2/10     

6 comments:

Anonymous said... Mar 15, 2010, 12:11:00 AM

ton arrostises

Anonymous said... Mar 15, 2010, 9:02:00 PM

TI MALAKIES EINAI AYTES
XESTIKAME GIA TA GOMENIKA SAS

arrostia said... Mar 16, 2010, 12:25:00 AM

αν δεν υπήρχαν τα γκομενικά,ενδεχομένως να μην βγάζανε τόσο γαμάτο δίσκο οι fall...Ξανασκέψου το

Soul Auctioneer said... Mar 16, 2010, 2:00:00 AM

Τα σπασες arrostia για άλλη μια φορά! Ξεφτυλίστικα με το 'του τοοοοοουτ' \m/

Εντάξει ο δίσκος ειναι χαλαρά στους καλύτερους των Fall (και μιλάμε για μπάντα με 200,000 κυκλοφορίες)

anonymos said... Mar 18, 2010, 4:12:00 PM

Το θέμα είναι άλλο, όταν μιλούσες στο τηλέφωνο και άκουγες τον δίσκο, παράλληλα κοίταζες και στο ταβάνι καπνίζοντας το τελευταίο τσιγάρο?

arrostia said... Mar 19, 2010, 12:17:00 AM

το τελευταίο τσιγάρο της ημέρας?Το τελευταίο τσιγάρο της ζωής μου?

Post a Comment